donderdag 28 mei 2009

Muurschildering




Het is een echter smakker. De Nijmeegse kunstenares Roos van der Vliet (woonachtig in Arnhem) wil 'de kus' desgevraagd graag tot muurschildering verheffen. Zoals die in Berlijn van Breznjev. Goed idee. Misschien moet er wel een hele serie zoenportretten komen in Nijmegen. Van grote machthebers, en die van ons. Nijmegen: stad van de oudste liefde. Het wordt wel zoeken naar een geschikte locatie. Zo'n schildering moet natuurlijk wel een beetje groot worden. Je moet hem bij wijze van spreken in Arnhem kunnen zien. Op de zijkant van het gebouw van de Stadsregio, bij het station?
Of op wat grauwe flats in Dukenburg?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Van mij mag die in Arnhem opgehangen worden, want ik hou iets meer van de stad Nijmegen en niet van de personenen die het tijdelijk voor het zeggen hebben.
Nijmegen is mooi. zie www.nijmegencity.nl

Unknown zei

Whaha ik stel voor om een muur op wielen te beschilderen, die af en aan rijdt tussen de steden, en desgewenst overgeschilderd kan worden bij vervanging van burgemeesters:')

Roos van der Vliet zei

oh shit, ik stond ingelogd als mijn vriend, maar ik was het zelf.

Noah's Dad zei

tja dat krijg je met 1 gedeelde computer.

Ik zou zeggen schilderen die hap. Onze grijze wijk in het midden tussen N en A mag wel een kleurtje krijgen.