maandag 16 maart 2009

Leve Supermario


Supermario is niet meer. Hoe snel kunnen NEC-fans vergeten en toegeven aan hun favoriete hobby: nuilen. Bedenkelijk wat er de afgelopen dagen allemaal is uitgekiept over de man die een maand geleden nog werd bejubeld en Nijmegen kleur gaf. Neem nou dit misselijke lezerscommentaar op de site van De Gelderlander.
Zou het in het belang van een aantal spelers zijn dat Feyenoord boven NEC eindigt? Of is dat alleen maar negatief en zwaarmoedig denken van mij? Ik weet het niet, maar ik twijfel inmiddels wel aan de oprechtheid van Mario en de aan Feyenoord gelinkte spelers. Vind ik wel jammer, want ik vind nog steeds dat Mario een standbeeld verdient op het Keizer Karelplein (al wordt dat beeldje wat mij betreft steeds kleiner...)
Je schaamt je rot, maar ja is de voetballerij, moet je dan zeggen. Bah. Wij van Havana houden het bij de waardering voor een goede coach en koesteren onze herinneringen aan een droomseizoen.

Geen opmerkingen: